Friday, October 08, 2010

Yaptim, evet..

Dun aksamdi vakit..guc isler yine boyumu asmisti.. cikma saatimi 15 dakika gecmis, tren saatime 20 dakika kalmisti... bu demek ki anne yine eve gec kalmisti...Nicolanin yuzu gozumun onunden gitmedi..

Ama ya simdi ya asla fikrini boynuma takmis dolasmistim tum gun.. bu agirlik ustumden ben bu isi yapmadan kalkmayacakti..Dunya duracakti, Visa batacakti, nicola kacacak, cocuklar evde ac kalacakti ve fakat bu is bugun olacakti...

Yazdigim satirlari sadece 1 kez okudum... caresizdi kelimelerim...satir aralarinda agladigimi bile anlayabilirlerdi..

Mouse geldi, SEND'in ustunde yerini buldu....durdu..durdu...TIK...


Part Time dilekcemi gonderdim... eve gelince cocuklara karsi sanki biraz daha basim dikti, gonlum rahatti...

7 comments:

YESIM said...

Herşey gönlünüzce olsun...
Kolay gelsin...

Geçen sefer anonim olan (kasıtlı değildi) Nehir takipcisi, Yeşim

NOT:Farkında mısınız bilmem ama siz de pek çok anneye örnek olmaktasınız şu anda...

coco said...

ay bir sevindim bir sevindim!
dedemin bana gecen hafta yaptigi duygu somurusunde dedigi gibi: bize kariyer degil aile lazim.

alimerginoglu said...

Kahve sohbeti ise yaradi desene! Dogru karar. Cocuklarin ne kadar sevinecegini bir dusunsene...

Alim
www.alimrachel.blogspot.com

Duygu said...

hadi hayirli olsun kardesim.. cok guuzel bir karar..boyle bir imkanin olabildigi icin ne kadar da sanslisin..operim hepinizi..

derin said...

Canim hayirli olsun, inan benim bir firsatim olsa ben de yaparim ama Turkiye de zor...
Coco cum dedenin duygu somurusu supermis :)

Celaleddin said...

Müge'ciğim uzakta olunca ve "Uzaktan" yazınca demek ki böyle oluyor.. Bloglar üzerinden gelişmelerden haberdar oluyoruz... :D

Herşeyden önce verdiğin karar kendin ve ailen için hayırlı olsun...Mutlaka iyi sonuçlar getirecektir hepinize..Bundan eminim.

Ben de tamamen tesadüf eseri buldum bu blog'u..Yazdıklarının bir çoğunu duygulanarak okudum. En çok Ozan ve Ezgi'nin kişilikleri ve gelecekte nasıl birer insan olacakları/olmaları gerektiğini irdelediğin yazından (analizinden) etkilendim.

Yazmaya devam et, takipçisiyim bu blog'un...Sevgiler..

Not: Anlatım tarzın çok akıcı ve kalemin etkileyici, bunu da bilesin.. :)

alimerginoglu said...

Sonuc? HR "tamamdir" dedi mi?

www.alimrachel.blogspot.com