Wednesday, October 25, 2006

Son Bir Ay

Yine ne cok olmus yazmayali... iste son bir ayin ozeti.. sonra yine ciddi ciddi yazmaya devam edecegim, hayranlarima duyrulur, hahahaa...
  • Gittik, gezdik, yedik, ictik, optuk, koklastik, geldik... Bu sefer Tuna'ya is bile aradik hatta, ama bulamadik. Kariyer.net'teki arastirmalarimizda ortaya cikti ki, benim muhendislik 3. sinifta okuyan comez kardesime bile is var, Tunaya is yok gozunu sevdigim memleketimde... Ne istir anlamadim! Sinirimi tabii ki iki yeni ayakkabidan cikardim. Ama indirim bitmis maalesef, sinir cikaracak baska sey bulamadim :(
  • TEPE HOME denilen akillara ziyan bir mekan varmis yurdumda...toplayip tum dukkani almak istiyor insan... yok yok, donmeyelim biz turkiyeye harbiden masrafli olacak ev kurmak...
  • (Alim, sen burayi okuma!) Turkiye'de doktora gitmek ne kolay... oduyorsun parayi saatlerce orana burana bakiyorlar, sorularini cevapliyorlar... ustelik bekleme odasindaki plazma televizyon, deri koltuklar, sicak cay ve pogacalar da cabasi. Tanri buralarda cektigimiz NHS sefilliginin bedelini bize boyle oduyor olmali.
  • Ruya gibi gecen bir 15 gunun ardindan soylene soylene evimize giriyorduk ki, postada ingiliz vatanadasi oldugumuza dair bir mektup bulduk... Mutlu olduk tabii...Simdi gelsin vizesiz seyahatler! Ama Paris'e gidesimiz kalmadi artik... Isleri yok mu bu adamlarin baska, anlamiyorum ki!!
  • Bu arada, bu konuda pek yorum yapmayim diyorum ama Nobelimize cok sevindim!! Adamin bircok kitabini - Istanbul haric - severek okumus, hatta Benim Adim Kirmizi'nin Ingilizcesini bitirmistim ... Dedikleri demedikleri soyle dursun, memleketimden bir Nobel cikti ya, artik olsem de gam yemem. Ama ileride bir nobel de Elif Safak'a giderse, kim dagitiyor bu nobeli merak edecegim dogrusu!
  • Konu kitaptan acilmisken; Ankara'ya bir D&R acilmis kiii...cok randiman aldik. Cam kenari berjerlerinde kitaplara dalmak super oldu. Bircok kitap edindik. En son "Mevlananin Gizli Ogretisi" isimli kitabi okuyorum, ve cok sey ogreniyorum. Ayrica kardesim, yine D&R'da elimden birakamadigim bi baska Mesnevi hikayeleri kitabini da hediye etmisti gelmeden, o da basucu kitabim oldu, geceleri uyumadan birkac satir okuyorum, Diana Krall esliginde cok iyi geliyor. Hatta su aralar nerede Diana Krall duysam esnemeye basliyorum. Pavlov'un kulaklari cinlasin.
  • Dondukten sonra, Turkiye'de buyutulen midelerle oruc tutmak kolay olmadi... ayrica iftar saatlerinde trenlerde surunuyor olmam olaya ayri bir zorluk seviyesi getirdi. Yine de her ramazanda oldugu gibi hep ayni seyi dusundum iftarda yedigim ilk lokmadan sonra: Nur icinde yat babannem!
  • Ayrica oruc olayi, kaderin bir cilvesi olarak en sevdigim Alman arkadasimla arami aciyordu az kalsin. Kendisinin yemek teklifini "uzgunum gelemem oruc tutuyorum" seklinde reddedince ben, cevabimi "yemek zorunda degilsin, sen de biseyler icersin" seklinde aldim. Ben kazmaligin bu seviyesi karsisinda hayretler icinde kalirken, neyse ki, Hindu kocasi devreye girdi de kucuk olcekli bir kulturler catismasini kazasiz belasiz atlattik.
  • Dondugumden beri hayattan daha fazla keyif alir gibiyim, neden acaba? Eskisi gibi aglak seyler yazmak istemiyorum artik.. guzel seyler yazmak istiyorum.. ama aklima bisey gelmiyor... Bari diyorum bir cocuk dogurayim da, bana malzeme olsun.. eminim o zaman anlatacak cok sey cikar, kitap bile yazarim hatta... Gerci cocuk istemek icin biraz sacma bir sebep gibi sanki bu !!

Durumlar kisaca boyle... Ilgilenenlerin bilgisine...xxx

8 comments:

Anonymous said...

İNAN BANA ÇOCUK OLDUKTAN SONRA SEN ONA MALZEME OLACAKSIN. SENİ PARMAĞINDA DÖNDÜRECEK, NE ZAMAN İKİ DAKKA VAKTİN OLUP KOLTUĞA OTURACAK OLSAN,O ETRAFA BAKIP BAKIP BİŞEY BULAMAYACAK VE "DEEEL" DİYİP ELİNDEN TUTUP SENİ EVİN İÇİNDE GEZDİRECECEK. HİÇBİR ŞEY YAPAMAZSA "BUM BUM" DEYİP SENDEN SU İSTEYECEK, SIRF SEN OTURMA DİYE.. KİM KİME MALZEME OLACAK GÖRECEZ AMA YETER Kİ GÖRELİM O GÜNLERİ İNŞAAALLLAHH... BU ARADA EFE MÜMTAZ YERİNE "PUMPAS",, LALE YERİNE "HALAM" YA DA "LALEM" DİYOR.. İLGİLENENLERE DUYURULUR...

Anonymous said...

ilgilenenlerden biri benim.. vallahi gozumuz yollardaydi. cok geciktin yazmakta. iyi hissettigine cok sevindim. sana da bu yakisir.

Anonymous said...

Mugecimmmmm,ilgililerin burda sen nerdesinn?
Fransa anilarini sabirsizlikla bekliyoruz ;)

UZAK said...

Kuzenciim aldim mesaji aldim yapacagim Efe'den inciler bolumu en kisa zamanda kacmaz bu laflar.. Zeytinim cok seviyorum seni, opuyorum ana kiz yanaklarinizdan...Aslosum komsum, geldim geldim.. bak yemiyorum icmiyorum koyuyorum maceralarimizi simdi bloga.. optum herkesi..

Anonymous said...

vallahi müge bak yukarıda allah var o çocuğu ingilterede doğurmazsan takribi 15 yaşlarına geldiğinde çok büyük isyanla karşılaşırsın veletten. bir ingiliz pasaportu dünyaya bedel diyor saygılar sunuyorum.

Anonymous said...

sayın müge,iş aradık demişsin de ilgi alanıma girmişsin (yazık sana :)). efendim bu aralar malum ben de kariyer fırsatlarımı değerlendiriyorum, türkiye vodafone da beni değerlendirmiş sağolsunlar varolsunlar aradılar çağırdılar. 25 dakikalık ilk görüşme için 2 saat 15 dakika yol gittim sabahın 6sında ve de görüşmeye geç kaldım ve de sabah boyadığım çizmelerim çamur oldu. 3 vasıta değiştirdim. kıssadan hisse: halkalı toplu konutlar istanbul sınırlarında değil. neyse efendim beğenmişler sağolsunlar 2. kere teknik ahaliyle görüşmeye çağırdılar. bi tanesi din dersi hocası gibi 3 amcayla yaklaşık 45 dakikalık görüşme için bu sefer 1 saat 30 dakika yol gittim (başlangıç noktamı taksim alıyorum ev değil ondan kısaldı süre) ha bir de bu kadar dönüş koyunuz efendim. şimdi beni aldı bir telaş: ayol 3 kuruş fazla para veriyolar diye günde 3 saat yol gidilir mi? zaten 2. görüşme sonunda amca bana nerde oturuyosun diyince ben kıllandım. benim kariyet adı batasıcası senin çocuk ve iş arama keywordleriyle bezenmiş blogunda anlamını buldu. buradan ilan ederim: dayakçı olmayan zengin koca aranıyor, 24 yaşında etine dolgun güzelce bir bayanım. hoşsohbetim, kaynana dırdırı çekemem. feminizmin allah belasını versin yaşasın evhanımlığı müessesi.

UZAK said...

burcu hanim yine sayenizde bir sandalyeden dusme tehlikesi daha atlattim..kizim diyorum sana, kesin cozum su evlilik muessesesi.. zaten sen elektronik okuyarak hayata 2-0 yenik basladin, o yuzden arayi kapatman lazim! ne guzel gidip okuyacaktin soyle bi isletme filan ya da illa ki muhendislikse ona gore bi mulayim muhendislik.. ne isin var senin zaten kiz basina o kocaman adamlarin icinde... hemen dusunmeye basliyoruz o zaman potansiyel adaylari bu vesileyle..aman diyim makyaj filan yap su aralar, hafif dekolte filan giyin..kismet (bak dikkatini cekerim ask demiyorum) ya da kismetinin annesi karsina nerde cikar belli olmaz..optum yanaklarindan!

Anonymous said...

yahu müge o küçümsediğim cicili bicili ev kızı modundaki yaşıtım gençleri naısl kıskanıyorum bir bilsen. tamam ben einstein değilim orası açık da IQ 3 haneye yaklaştıkça hayat zorlaşıyo be yahu. alış-veriş, pasta börek muhabbeti yapmak istiyorum. seda sayan izlemek tüm dizilerde ne olup bitiyor bilmek istiyorum. mesai saatlerinde elimde bebek arabası alış-veriş merkezlerinde salata yemek istiyorum. buradan beni ingiliz diline yönlendirme çabaları ailem tarafından engellenen perran selçuk hocamı saygıyla anıyorum. onun boyalı dudaklarını ve topuklu çizmelerini hasetle özlüyorum. self manicured tırnaklarım ve büz taban botlarımdan kurtulacağım günleri umutla bekliyorum. MÜHENDİSLİK FAKÜLTELERİ KIZLARA KAPATILSIN KISMETLERİMİZ AÇILSIN
NOT= koca yok müge, bulamıyorum. recep özsüllü var o olmaz mı?